- A bérszámfejtés támogatása, adatszolgáltatási feladatok ellátása, bérek előkészítése, ellenőrzése
- HR-riportok készítése és elemzése, Excel alapú kimutatások és adatok összeállítása, a vezetői döntéshozatal támogatása
- Munkaügyi feladatok ellátása: munkaszerződések készítése és nyomon követése, változások kezelése, dolgozói adminisztráció és dokumentumok karbantartása
- Dolgozókkal való kapcsolattartás, tájékoztatás foglalkoztatáshoz kapcsolódó témákban, munkaügyi kérdések proaktív kezelése
- A munkahelyi vezető napi munkájának támogatása
- Egyéb, projekt-jellegű feladatok ellátása
-
Feladatok
-
Elvárások
- Felsőfokú végzettség, HR, munkaügy vagy gazdasági területen
- Mélyreható ismeretek a munkaügyi szabályokban és azok gyakorlati alkalmazásában
- Magas szintű Excel tudás és tapasztalat adatelemzésben, riportok és kimutatások készítésében
- Jó kommunikációs-, szervező- és problémamegoldó készség
- Precíz, pontos munkavégzés
- Terhelhetőség
- Aktív német- és/vagy angol nyelvtudás
- Legalább 5 év szakmai tapasztalat
-
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem
- Változatos és kihívást jelentő feladatok
- Folyamatos fejlődési lehetőség
- Multinacionális környezet
Jelentkezés
Amennyiben nem talált az érdeklődésének, irányultságának megfelelő munkakört, jelentkezzen itt, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.